2009年6月15日 星期一

《海洋分開》 Ocean will Part




《海洋分開》 Ocean will Part

1.
若我心灰意冷 你的愛必展開
If my heart has grown cold , There Your love will unfold
主你開我雙眼 看見你的作為
As You open my eyes to the work of Your hand
當我沈迷自我 得你聖靈祈求
When I There Your Spirit will pray
主你開我雙眼 看到你的作為
As You open my eyes to the work of Your hand
主你開我雙眼 看到你的作為
As You open my eyes to the work of Your hand

Chorus
海洋分開 萬國來
Oceans will part, nations come
只需你輕聲呼喚
At the whisper of Your call
盼望生 榮耀顯
Hope will rise glory shown
我一生 為你而活
In my life Your will be done

2.傷痛會終過去 主你慈愛常存
Present suffering may pass
主你開我雙眼 看到你的作為
Lord Your mercy will last
我心必然讚美 願行你的旨意
As You open my eyes to the work of Your hand
And my heart will find praise I
主你開我雙眼 看到你的作為
As You open my eyes to the work of Your hand
主你開我雙眼 看到你的作為
As You open my eyes to the work of Your hand


不知道為什麼,看的這首歌的中文歌名,很難想到是一首敬拜的歌曲,
不過原曲還是很棒的!~
很難去想像作者是如何寫出這樣的歌曲的!!~相信是在她的生命裡面有很多的感動,
可能是在讀經禱告時產生的靈感吧!!~
呵呵...希望我也能有這樣的靈感說....
^^

沒有留言: